Rader Tech

Zwroty

Masz prawo zwrócić zamawiany towar bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania Zamówienia.

Do zachowania wyżej wymienionego terminu wystarczy złożyć formularz odstąpienia, który znajduje się na naszej stronie  lub własnoręcznie napisać odstąpienie na piśmie i dostarczyć do Sprzedawcy (formularz możesz  pobrać tutaj):

  1. drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: radertech@radertech.com.pl
  2. wysyłając na adres Sprzedawcy, który znajdziesz tutaj,

Jeśli opakowanie z Zamówieniem było otwierane, pamiętaj aby zapakować wszystkie Produkty, które zamówiłeś, tak aby nie doszło do uszkodzenia żadnego produktu. Jeśli Twoje zamówienie wróci niekompletne, lub dojdzie do uszkodzenia Produktów, zwrot może nie zostać uznany w całości i Sprzedawca pomniejszy kwotę Zwrotu. Koszty związane ze zwrotem produktu (produktów) ponosi osoba zwracająca.

Zapakowane Produkty możesz wysłać na adres Sprzedawcy: 

RADER

Ul. Bydgoska 188  64-920 Piła

Zwrot środków za zwrócone Zamówienie zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od chwili, gdy Sprzedawca otrzyma oświadczenie o odstąpieniu od Sprzedaży oraz zostaną zwrócone wszystkie zamówione Produkty. Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności jest dokonywany na ten sam środek płatniczy, którym była dokonana płatność podczas składania zamówienia.

 

WYMIANA

Wymiana polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

 

REKLAMACJE

Masz prawo zareklamować kupiony produkt w ciągu 2 lat od zakupu.

Reklamacje możesz złożyć pisemnie lub za pomocą formularza zamieszczonego na naszej stronie internetowej (formularz możesz także pobrać tutaj):

drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: radertech@radertech.com.pl

Składając reklamację należy podać przyczynę reklamacji opisać uszkodzenia najlepiej załączyć zdjęcia,  i dostarczyć wadliwy Produkt do Sprzedawcy.

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, możesz żądać:

  1. usunięcia wady lub
  2. wymiany Produktu na wolny od wad lub
  3. obniżenia ceny (podając proponowaną kwotę wnioskowanej obniżki) lub
  4. zwrotu pieniędzy lub
  5. odstąpienia od umowy

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, otrzymasz informację w jaki sposób została rozpatrzona, w szczególności czy reklamowany Produkt zostanie wymieniony czy nastąpi zwrot pieniędzy. W przypadku uwzględnienia reklamacji poprzez zwrot płatności, otrzymasz zwrot należności w tej samej wartości oraz formie płatności, jaka widnieje na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT. Zwrot uwzględnia wszystkie rabaty otrzymane przy zakupie.

Skontakuj się
NASZYM SPECJALISTĄ

Pomożemy Ci wybrać najodpowiedniejsze produkty i akcesoria.
Napisz lub zadzwoń już teraz.